ŠTĚNICE

základní fakta o štěnicích včasné odhalení štěnic štípanec od štěnice vyhněte se zamoření jak bojovat se štěnicemi fotky štěnic videa štěnic

registr hotelů v USA kde byl potvrzen výskyt štěnic
www.bedbugregistry.com

počítadlo.abz.cz

Valid XHTML 1.0 Transitional

Valid CSS!

nekonečný příběh

Diskuse » nekonečný příběh

Tampi Nám poslal(a) zprávu dne 30.9.2011 v 15:21 [90.180.19.7]

Milí spolubojovníci, se štěnicemi zápasím od roku 2008. Přilezli k nám od sousedů ze zhora, kde paní pracuje jako obchodní cestující a hodně cestuje (předpodkládám, že je to způsob jak si je opatřila). Když na ně přišla, použila standartní Raid a tím je sice na chvíli od své postele odehnala, ale tím zajistila, že se nastěhovali také k nám a bohužel i k sousedům pod námi. My jsme řešili celou situaci s odborníky, hygienou a různými deratizátory. Na poslední chvíli se nám podařilo sehnat Faracid s obsahem chlorpyrifosu, který je teď už zakázaný a u nás a u sousedky nahoře se podařila populace zlikvidovat. Bohužel lidská hloupost a omezenost je bezbřehá a ta ježibaba dole pod námi - nevím, co tam dělala, ale spíš nedělala, ale skoro po dvou letech je máme zpět. Přišli zase ze zdola. Jsem na mrtvici.Mám dvě děti astmatiky a opět jim tu budu stříkat nějaké jedy. Nemluvě o mé alergické reakci na jejich štípance. Máte někdo také podobnou zkušennost - dlouhodobou?

Deratinsekt Nám poslal(a) zprávu dne 3.10.2011 v 08:54 | sembera.jaroslav@gmail.com | http://www.stenice-postelova.cz [109.183.183.186]

Z mojí každodenní zkušenosti vím, že někteří lidé si štěnice nosí domů opakovaně.
Informace o štěnicích naleznete na www.stenice-postelova.cz

Muselíkova Nám poslal(a) zprávu dne 4.1.2012 v 08:52 [85.71.12.112]

Poradím zdarma t.777536688

Veronika Nám poslal(a) zprávu dne 8.1.2012 v 12:00 | kubatova.ve@gmail.com [85.70.6.174]